-->

  • zamansız kar şiiri

    Bak
    Kara dönüşüyor küçük bir yağmur damlası
    İçimden ırmaklar geçiyor
    Ve Yazık
    Ben Kimseye yine bir şey diyemiyorum

    Perçemimden gövdeme düşen şu su birikintisi olmasa
    Aklım yedi yerinden yarılabilirdi

    İhtiyar bir balıkçıdan duydum
    Yeniden gelecekmiş soğuklar
    İşte O zaman
    Kocaman bir çığ olup yağabilirim belki

    Hiç bir şey bilmiyorum aslında hayata dair

    Dizleriminde ki şu yaralar bereler
    Ya da
    Parmak uçlarımdaki şu kağıt kesikleri de neyin nesi

    Hiç bir şeyden
    yine hiç bir şey anlamıyorum

    Kocaman Bir pişmanlık deniziyle başladım güne
    Sana
    Birlikte kedi besleyelim deseydim keşke
    İlk sözüm de
    Son sözüm de bu olsaydı yani 
    tütün saralım deseydim


    Ya da ne bileyim
    Yolculuğa gidelim
    yola gidelim
    Çiçek ekelim deseydim keşke
  • YOUTUBE KANALIMI ZİYARET EDİN

    Youtube'da seslendirdiğim şiirleri paylaşıyorum. Youtube kanalıma da abone olursanız sevirim.

    Video Of Day

    ADRES

    Kağıthane/İstanbul

    EMAIL

    omersalihgul@gmail.com
    omersalihgul@hotmail.com