-->

  • siyah perçeminden akıyordu su


    o gün sana
    iki ırmağın kalbi olan bir yerden sarılmak istemiştim aslında

    iki yanağına dökülen 
    iki siyah perçeminden öpmek istemiştim kısaca

    biliyorum 
    insan sesiyle de sarılabilir birisine

    yüzüme atılan bir tokat kadar berrak
    ve de gerçeksin
    ki
    evet çok haklısın
    yüz yıldır tozlu raflarda bekleyen
    bir hicaz türkü kadar uzağım ben kendime 


    gövdemi ikiye bölen o söz olmasa
    bu gün bütün koyaklardan zıplayarak 
    mavi bir atlasın en derin yerine dalabilirdim
    ya da uçabilirdim 
    babilden umman denizine kadar


    şaşkınlığımı mazur gör olur mu
    ya da aceleciliğimi

    inan herkesten daha iyi biliyorum bunu
    mutlu bir gün
    mutlu bir ömür
    ve de mutlu bir ölüm mümkün
    bunu sen de iyi biliyorsun




  • YOUTUBE KANALIMI ZİYARET EDİN

    Youtube'da seslendirdiğim şiirleri paylaşıyorum. Youtube kanalıma da abone olursanız sevirim.

    Video Of Day

    ADRES

    Kağıthane/İstanbul

    EMAIL

    omersalihgul@gmail.com
    omersalihgul@hotmail.com