-->

  • KALMIŞIN KENDİNE DEDİĞİDİR


    en uzun sokağındayım telaşenin
    gittikçe gençleşmiyor hiç kimse
    mazi sadece "kalbimde yara" değil
    prangadır ruhu incitip duran
    bknz:
    kalmışın kıymeti yok gitmişten

    bildiğim bütün yokuşları yürüdüm ben
    rüzgarlar yedim
    çocukluğumun sabahlarında duruldum
    yine de inanmadım kendi anlattıklarıma
    bknz:
    dünya koca bir aldanış
    kuşkusu yok zamanın hiç bir şeyden

    Unutuş bazen uzun bir yankıdır sadece
    hatırlamak ise büyük eza
    mesela bütün çöller bir dağ ile başlar
    bütün koşmalar bir durmak ile
    bknz:
    bütün çöller unutuşun yankısını taşımakta

    gitmelerin hiç bir kuytusu yok
    zamanla öğreniliyor işte
    gölgem kendime yetmiyor
    bir kar yağışında unutuvermişim söylediğim şarkıyı
    hikayeler uydurmak niye
    açılmıyor bu kapı o sokağa
    bu yüzden herkesin sesi kendine ağıt
    çıktığım bütün maceralar yarım kalıyor yine
    bknz:
    fırtınanın kapattığı yollar
    bknz:
    yolun yok kendine faydası
    bknz:
    yollar da eskir gitmeden

    Her şey eksiktir geçmişe dair
    bağrına taş basıp durur orda günlerin öğleden sonraları
    mesela
    kırk kere sabah oldu gece bitmeden
    kırk kere uyandım hiçbir şeye
    bknz:
    hayat gerçekten tuhaf

    beni bıraktığınız yerdeyim
    gidemediğim yılların yükü  sırtımda hâlâ

    bknz:
    durmanın telaşındayım



  • YOUTUBE KANALIMI ZİYARET EDİN

    Youtube'da seslendirdiğim şiirleri paylaşıyorum. Youtube kanalıma da abone olursanız sevirim.

    Video Of Day

    ADRES

    Kağıthane/İstanbul

    EMAIL

    omersalihgul@gmail.com
    omersalihgul@hotmail.com