-->

  • ipsiz bir uçurtmanın şiiri

    zarfına inanmayan bir mektuptum ben aslında
    pulsuz bir dilekçeydim
    ipsiz bir uçurtmaya özenen

    hiç okunmamış olmakla
    hiç gönderilmemiş olmak arasında gidip gelen
    gül kokulu bir mektuptum

    beni gör isterdim
    acılı bir türkünün en yürüyücü dizesinde

    ey
    saçımın perçeminden düşen hüzzam damlası 

    şimdi bil isterdim
    yanında olamayışımın sebebini


    ama başkasında
    kendini görmek gibi
    Saçma sapan bir yalana
    inanmak istemektir bazen yaşamak

    ki ben
    yokluğun
    ki ben
    gereksiz anlam yüklemelerin
    ki ben
    devrik cümlelerin
    bil ki
    taa kendisiyim


    gelincik tarlalarında koşmaktı
    çocukluğumun en güzel yanı

    yazık ki
    bir gelinciğe göre
    kısa sürüyor her iklim

    hangi şey
    bir gelinciğin ömründen uzun olabilir ki


    o gün düşüp
    alnımdan boynuma damlayan kandan sebep sanıyordum
    boynumun kokusunu

    ki ben
    annemden çaldığımı sanmıştım hep bunu
    o kokunun
    böyle kötü olduğunu
    yüreğimin iklimi
    kuruduğunda öğrendim

    çünkü
    bir yalana ait olmak kadar yeğnidir
    bir kokuya sığınmak

    o kokudan iğrenmek kadar
    o kokuya yakın olmak
    ve yenik düşmek
    ince bir baş ağrısına

    Bundan sebep
    her yere taşıyorum işte çocukluğumu
    bu yüzdendir işte sana yenik düşmem
    sana yenilmem bu yüzdendir


    bunu
    dizlerimin kanamasından öğrendim her defasında
    rüzgarlara koynumu kapatmam
    bu yüzden
    uzak olmak istemem
    bu yüzden

    varsın
    alev alsın
    ellerimle kocaman bir orman
    kuşlar
    börtü
    böcek
    evsiz kalsın

    gök yüzü yarılsın yani

    yazılsın bir kenara
    bu şiirden seni çıkarınca
    sadece ben kalıyorum geriye
    ikinin biri kalıyor
    yangınlar kalıyor
    yıkımlar

    bir de gelincik tarlaları
  • YOUTUBE KANALIMI ZİYARET EDİN

    Youtube'da seslendirdiğim şiirleri paylaşıyorum. Youtube kanalıma da abone olursanız sevirim.

    Video Of Day

    ADRES

    Kağıthane/İstanbul

    EMAIL

    omersalihgul@gmail.com
    omersalihgul@hotmail.com