-->

  • gül kokulu mektuplar_1

    yürüyen bir şey bu
    suyun buza
    ve şaşkın bir dalganın hafızasında kalan
    son kıyı parçasına yürümesi gibi bir şey bu
    kasten yapıyorsun bunu
    bütün gece
    şiir aşırıyorsun yıldızlardan
    ve beni 
    bilmediğim bir yerden denize salıyorsun
    en acıyan yerimden vuruyorsun da
    görüyorsun
    yine de
    bana mısın demiyorum

    gel anlaşalım seninle diyorum
    birbirimizi bulduğumuzda sevinmek için
    kaybolsak mesela iki günlüğüne
    iki günlüğüne seninle saklambaç oynasak
    iki günlük dünyada
    üç gün yazışsak yani

    bak
     yine avuçlarının içinden öpesim geldi
    ben hangi aralık böyle olsam
    ne zaman sana şiir yazsam yani
    hüzün kokuyor ellerim
    ve sen
    beni darmaduman eden bir şiir oluyorsun
  • YOUTUBE KANALIMI ZİYARET EDİN

    Youtube'da seslendirdiğim şiirleri paylaşıyorum. Youtube kanalıma da abone olursanız sevirim.

    Video Of Day

    ADRES

    Kağıthane/İstanbul

    EMAIL

    omersalihgul@gmail.com
    omersalihgul@hotmail.com