-->

  • YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ & ALMANCA KURSU

    Merhabalar! Bu yazıyı yazarken bile içimde ufak bir heyecan var, içim kıpır kıpır! 

    Biliyorsunuz -bilmiyorsanız bile Hakkımda kısmında ve anasayfada koca koca yazıyor ki mutlaka görmüşsünüzdür- mühendislik öğrencisiyim. Derslerim diğer bölümlere göre bir tık daha ağır. Ancak ben nedense bununla da yetinmeyip kendime okuyacak bir bölüm daha buldum! Ve bir de kurs!

    Üniversitedeki ilk senem -yani geçen sene- o kadar boş geçti ki buna hala çok üzülüyorum. Yaptığım tek şey üniversiteye gidip gelmek ve ders çalışmaktı. Hiçbir sosyal aktiviteye istesem bile katılamadım. Koca bir senemi bomboş geçirdiğime hala inanamıyorum.

    Bu sebeple hem kendi bölümümle hem de kendi ilgi alanımla ortak bir noktada buluşacak bir bölüm daha okumaya karar verdim: Yönetim Bilişim Sistemleri.

    Kendi bölümümle ilgili dedim ama tabi ki tam olarak değil. Yanına gidebilecek bir bölüm demek istedim.

    Yönetim Bilişim Sistemleri, ana işletme dersleri ile biraz da yazılım dersleri içeriyor. Ben buna modern işletme adını verdim. Bana okumak mantıklı geldi, bilemiyorum.

    Gelelim nerede okuduğuma... İkinci Üniversite olarak Anadolu Üniversitesi'nde, yani Açıköğretim Fakültesi'nden. 

    Ne kadar faydalı olur olmaz bilemiyorum ama kişisel gelişim sözkonusu. Mutlaka ufkumu açacaktır. 

    Yani artık hem Gıda Mühendisliği hem de Yönetim Bilişim Sistemleri öğrencisiyim!





    Ve ben bununla da yetinmeyip kendime yeni bir şey daha buldum. Dediğim gibi o kadar çok pişmanım 😅 

    ASMEK'in (Antalya Sanat ve Meslek Edindirme Kursları) ücretsiz olarak açtığı Almanca A1 kursuna kayıt yaptırdım. Almancaya zaten liseden hafif bir aşinalığım var ama bunu sertifikalı hale getirmek istiyorum hem de bilgilerimi tazelemek istiyorum. Almanca hep öğrenmek istediğim bir dildi. Zaten önümüzdeki senelerde Erasmus programı ile Almanya'da belli bir süre eğitim almak istiyorum. Bana çok yararı olacaktır.

    İşte böyle! Yine ders çalışmalı bir sene olacak ama bu sefer aynı anda çok şey yapacağım. Elimden geldiğince de sosyal etkinliklere katılmaya çalışacağım bakalım. 

    Bu seneden çok umutluyum ve beni tamamen geliştirmesini, değiştirmesini istiyorum. Daha kültürlü, daha farklı açılardan düşünen biri olmak istiyorum.

    Tabi bunca şey kusursuz bir planlama ile birlikte olacak şeyler. Elimden geleni yapacağım!

    Gelişmelerden sizleri haberdar etmek istiyorum tabi siz de isterseniz. 

    Keyifli günler!
  • YOUTUBE KANALIMI ZİYARET EDİN

    Youtube'da seslendirdiğim şiirleri paylaşıyorum. Youtube kanalıma da abone olursanız sevirim.

    Video Of Day

    ADRES

    Kağıthane/İstanbul

    EMAIL

    omersalihgul@gmail.com
    omersalihgul@hotmail.com